17 april 2013

VILL MYCKET...

Solen skiner och man kan tro att det ska bli vår, men sen hör jag blåsten...
Nu vill jag verkligen ha lite värme.

Förra veckan började jag att skicka ut ett informationsbrev till olika BVC runt om i landet. Bifogade även ett litet vykort som mammorna kan ta med sig hem. Idag har jag fortsatt och ännu fler BVC kommer att få information imorgon.

Vill du få ett brev till just din BVC är det bara att skriva en kommentar så ordnar vi det.

Alltid lika trevligt att skicka beställningar och göra mammor glada. 

Vi växer och blir fler och fler Zealmammor. Men vi behöver bli ännu fler så vi kan producera fler nya modeller :-) vilket är roligt, men det ligger just nu på framtiden.

Dottern laddade ner en ny app till mig igår, kul att få till lite kollage, men jag behöver träna lite.

Må gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar