3 februari 2012

Planering

Denna vecka har det varit mycket planering och telefonsamtal. Jag älskar att stryka punkter på min lista, även om det tillkommer nya hela tiden...

Jag har fått produktionspriser så nu kan jag göra mer riktiga beräkningar på vad det kommer att kosta. Fick tygprover från en leverantör som jag träffade på tygmässan, får se om det är något jag kommer att använda längre fram.

Har även blivit med en domän till, www.amningskläder.se. Zos hemsida kommer inom ett par veckor starta med första kapitlet.

Fotograferingen är nu planerad till den 8-9 mars, mer om detta senare.

Idag är det verkligen vinter ute, det snöar för fullt. Det gillar jag och vi åker till fjällen i helgen så nästa vecka blir det semester från bloggen. Snökramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar