20 mars 2012

Ändrade planer, igen...

Den senaste veckan har varit allt annat än roligt. Allt som kan gå fel har gått fel och lite till.

Eftersom lovade leveranser uteblir får jag nu ställa in fotograferingen. Stort TACK till alla involverade och speciellt till alla modeller som ställer upp. Vi tar nya tag snart :).

Egentligen skulle leveransen komma senast idag, men då inga klara besked kommit har jag hoppats in i det sista. Idag har jag fått veta att en färg inte ens blivit uppsydd. Jag kommer därför invänta tredje färgen på tröja och linne, som jag visste skulle bli försenad innan fotografering. När den är uppsydd och klar då kör vi. Tänker inte flytta fotograferingen ännu en gång, då väntar jag hellre en vecka extra.

Allt strul har nu gjort att jag ändrat om lite i planeringen, så sommarklänningen uteblir eftersom det inte är läge att leveransen blir försenad på den också. Jag satsar i stället på några spännande nyheter till hösten.

Det är bara att blicka framåt och göra det bästa av situationen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar