23 mars 2012

Things

Denna vecka har varit lite tung. För att få lite inspiration och glädje har det blivit mer kaffe än vanligt med trevliga vänner. Jag har ju glädjen att omringas av flera egna företagare och mammalediga, så vill jag finns det alltid sällskap när det går lite trögt och jag behöver prata av mig lite.

Glädjande nog har jag fått lite idéer om kommande plagg, så nu ska jag ligga många steg före för att ha marginalerna på min sida. Val av färger och infärgning ska göras eftersom det tar lite extra tid. 

Känner att jag behöver ha lite press på mig för att vara effektiv som jag vanligtvis brukar, nu när allt går lite baklänges tappar jag suget.

Tittar jag ut så är det helt underbart väder och vårblommorna syns mer och mer. Kan det bli härligare än så?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar