2 januari 2013

BACK IN BUSINESS



Jaha, då var jullovet över. Vi har varit lediga i 2,5 vecka och ändå fick jag dåligt samvete när jag lämnade barnen på skola och dagis idag. Där var inte många barn alls.

Hur gör alla familjer för att få ihop det? Ännu svårare blir det för mig när jag oftast jobbar hemma för då kan barnen väl ändå vara hemma, eller? Om det ändå vore så, men då blir det inte mycket jobb gjort. Speciellt inte nu när de faktiskt varit hemma ganska länge och vi kommit in i läge - syskonbråk.

Nej, ska jag vara ärlig så var det skönt att lämna idag och nu ska jag strukturera upp och ge järnet. Jag är lite otålig när det gäller företaget och vill att det ska gå mycket snabbare än det gör. Men det tar tid att bygga upp ett företag, speciellt när jag gör allt själv.

Positivt är i alla fall att handledsvärmarna nästan sålt slut, så nu är det dags att beställa nya.

Sen hoppas jag på en riktig babyboom i år och att fler mammor upptäcker våra sköna amningskläder.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar