28 februari 2013

NÖJDA KUNDER :-)

Denna veckan har verkligen varit toppen, har fått så mycket positiv feedback på amningskläderna.

Kul också att sälja till kunder som sen bloggar, titta in här. Dessutom får ju magen plats alldeles utmärkt :-). Skickade med en rabattkod som ni nu kan tävla om.

Sen fick jag detta mailet från Jessika:


Hej Helena!
"Idag kom mina tröjor och nattlinnet med posten. De verkar vara lika bra som min första tröja. Den köpte jag på BB-hotellet på Danderyds sjukhus. Jag tycker att det är svårt att hitta snygga och diskreta amningsplagg så jag blev glad när jag hittade era toppar. Dessutom tycker jag att materialet är härligt." 

Ikväll ska vi fira vår underbara kille som fyller 8 år. Helt otroligt vad tiden går. Han är så omtänksam och go och jag är så glad att han förgyller vårat liv. Grattis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar