13 mars 2013

HÄNDELSERIK TID

Hej hopp!
Det var ett tag sedan. Har varit en väldigt intensiv period och jag har inte tagit mig tid till bloggen.

Förra veckan gick i mässans tecken. Hjälpte en vän på Rum & Trädgårdsmässan i Kista. Montern blev jättebra, en inspirationsdel som ni ser här:




Inspirerad av "efter festen", ett lämnat kaffebord för att inta sköna stolen med en bra bok och släppa taget för en stund.

Och andra delen där shoppingen skedde. Titta gärna in i hennes härliga butik Gustavas Magasin på Stationsvägen 45 i Åkersberga. 

Själv hade jag med mina handledsvärmare, de levererades på tisdagen så det var bara att sätta igång med att sätta dit etiketterna som jag själv gjort. Nya härliga färger på kanterna, en för alla smaker.



Klämde in lite roliga aktiviteter med familjen också :-). Följde med barnen till Romme och åkte skidor på deras idrottsdag. Toppendag med sol, bra skidåkning och glada barn. Sen var vi på genrepet i Friends Arena, också en höjdare.

Så nu ligger jag lite efter och jag har fortfarande inte fått till bilderna på de nya fina handledsvärmarna, men de kommer snart.

Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar