28 januari 2012

Beslut väntar...

Just nu är det många beslut som väntar, hemsida, färgval, fotografering...

Jag väntar på en offert när det gäller hemsida/webshop. Det finns två alternativ webshop, som jag ser det. Antingen väljer jag en variant från en webshopsleverantör som jag betalar en månadskostnad för. Nackdelen med dessa är att de är väldigt begränsade, t ex kan du inte ha rabatter på de enkla varianterna. Vill du ha den möjligheten och kunna köra olika kampanjer och erbjudande då kommer du genast upp på de dyrare alternativen. Andra alternativet är att göra en egen webshop och då blir det en engångskostnad, som dock är hög, men där är inga direkta begränsningar. Här gäller det att väga för och emot.

När det gäller färgval har jag i veckan haft hela köksbordet fyllt med tygprover, färgkartor och dylikt för att få ihop en så bra sammansättning som möjligt. Men smaken är som baken och det är ju bara så att alla inte kommer att gilla det. Jag går på min egen känsla och hoppas på det bästa. I veckan som kommer ska det vara klart och fabriken kan köra igång med infärgning, kontraprover mm.

Ska även få en offert på fotograferingen och den kommer att äga rum i början av mars.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar