10 januari 2012

Mål 2012

För mig är det viktigt att sätta upp mål och här är några av dessa:


Januari:
  • Träffa banken 
  • Val av webshop, med betalväxel, inlösen och allt vad det innebär.
  • Bestämma hur jag vill att hemsidan ska se ut, skriva texter mm. Jag kommer inte själv bygga hemsidan eftersom det kommer ta alldeles för lång tid för mig, så jag kollar runt med olika så får vi se vart det landar. Val av webbhotell ingår även här.
  • I slutet av januari kommer jag att få besked från fabriken om de klarar av att tillverka i alpacka, annars får jag hitta nya vägar, hoppas hoppas!
Februari:
  • Fotografering av produkter, söker gravida och ammande mammor!
  • Hemsidan/webshop ska vara på plats i slutet av februari. Slå ut IBM i sökmotorn, de har ett operativsystem som heter Z/OS. Allt är möjligt :-).
  • Även om det är för sent för återförsäljare för första kollektionen ska jag göra ett försök. Om inget annat för framtida affärer.
Mars: Lansering av Zos - Zeal of Swedens första baskollektion!!! Den innefattar tröja, linne, nattlinne, pyjamas, tvättbara amningsinlägg och bröstvärmare.

April: Lysande försäljning, måste tillverka mer :-).

Maj: Sommarklänning lanseras.

Under hösten 2012 presenteras plagg för lite festligare tillfällen.


Bild från nyttforetag.com.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar