28 december 2011

Bank & Försäkring

Kanske inte de mest roliga sakerna att tänka på, men ack så viktigt. Har idag bokat in möte med banken, check Bock.  Försäkring behöver jag inte tänka på riktigt ännu då det visade sig att jag har 3 månaders efterskydd på försäkringen jag haft genom jobbet, så denna punkten flyttas till april.


Roligare saker som väntar är att förbereda min hemsida och tänka till hur den ska se ut. Lösning för webbshop är en viktig bit och går detta att integrera med bokföringen känns det ännu bättre, tror jag hittat en passande leverantör för detta genom internetbaserade Fortnox. Någon som har erfarenhet av detta?


Barnen leker med kompisar så nu ska jag passa på att ägna mig åt sambons bokföring för att kunna rapportera siffrorna i tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar