20 december 2011

Välkommen Amning i vardagen!

Jag välkomnar verkligen boken "Amning i vardagen!" av Marit Olanders. Inte många pratar om hur det verkligen kan vara att amma, utan det är något som bara funkar och är sååå mysigt. Tjena, verkligheten ser lite annorlunda ut för de flesta.

Har själv haft problem med mjölkstockning med alla tre barnen och med första även en infektion. De första månaderna var riktigt vidriga ur amningssynpunkt och jag är så glad för all hjälp jag fick på DS amningsmottagning för utan dem skulle jag troligtvis inte ammat mina andra två.

Mina egna problem och upplevelser gjorde att jag fick en idé i somras och det är nu detta jag håller på att jobba med, så häng med!


1 kommentar:

  1. Nu är boken äntligen tryckt och ute. Hoppas den motsvarar förväntningarna!

    SvaraRadera