19 december 2011

Genomgång av prototyper

Idag har det varit provning av prototyper, lite justeringar väntar, men inga större ändringar. Däremot har min mönsterkonstruktör missuppfattat en viktig detalj så idag fick jag sy lite själv just för att kunna testa den viktiga funktionen. Fungerar inte den, så blir det inte så bra. Nu ska jag leta upp ärliga testpersoner som kan tycka till.

Min första idé visar sig vara den mest komplicerade, men jag ger inte upp eftersom den kommer att bli super. Fortfarande återstår dock ett stort ?, då fabriken fortfarande inte testat klart om de klarar av att tillverka i mitt valda material. De har tidigare inte jobbat med detta. Hoppas hoppas, annars är det bara att börja om från ruta noll. Skam den som ger sig.

I morgon väntar jobb med den grafiska formgivningen. God natt!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, precis! Jag gillar hur du skriver dina blogginlägg, de är väldigt roliga och intressanta att läsa. Hoppas att det ordnar sig!

    SvaraRadera