16 december 2011

Vilken dag

Idag har jag haft möte med min innovationsrådgivare, alltid lika givande. Jag kan varmt rekommendera Stockholms NyföretagarCentrum. Här finns möjlighet till enskild rådgivning, seminarium mm och det märks verkligen att personerna som jobbar där älskar det dem gör. Detta smittar av sig och oftast går jag därifrån med ett leende på läpparna. Perfekt att ha någon att bolla idéer med och få lite tips och råd på vägen.

Efter det handlade jag lite julklappar och mötte upp i vän jag lärt känna på Nyföretagarcentrum för julklappsleverans. Titta gärna på Louises jättefina änglar och korgar.

Väl hemma igen så väntade ett antal prototyper i brevlådan, så spännande. Ska testa och utvärdera för att se om några justeringar behövs, men i det stora såg det riktigt bra ut :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar